۲۵ دی

چگونه می­‌توان تعداد کاربران اینستاگرام را افزایش داد؟

 آیا می­‌دانید که اینستاگرام بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد؟

 اغلب این سوال پرسیده می­‌شود، چگونه می‌­توان دنبال­ کنندگان بیشتری در این شبکه اجتماعی داشت؟

در اینجا سه مورد از بهترین ترفندهای رشد و مدیریت اینستاگرام بیان شده است. با وجودی که هیچ یک از آنها تضمین کننده موفقیت یک شبه شما نیست، به کارگیری آنها حداقل منجر به رشد و تعامل ثابت مخاطبان می­‌شود.

مشکل این است که اکثر مردم، در حال حاضر تمایلی به فعالیت مورد نیاز برای مدیریت روزانه مخاطبان اینستاگرام خود که منجر به تولید نتایج مناسب کسب و کار می­‌شود، ندارند. آنها دنبال راه و روش هایی ساده برای به نتیجه رسیدن هستند. این نوع تنبلی منجر به یک حساب کاربری اینستاگرم با تعداد زیادی کاربر می­‌شود که غالبا بدون تعامل هستند

ما در اینجا چند راهکار برای بیشتر شدن تعداد مخاطبان شما در اینستاگرام را بیان می کنیم:

۱- در حساب اینستاگرام خود یک تا سه بار در روز پستی قرار دهید.

بهترین راه برای تولید نتایج مناسب کسب و کار در اینستاگرام، فعال بودن در این شبکه اجتماعی است. جای تعجب نیست. این که چند بار در هفته باید پست جدیدی ارائه کنید بستگی به اهداف شما دارد. حساب­های اینستاگرام با بیشترین تعداد مخاطب، ماهانه ۹۵ پست می­گذارند. اگر این مقدار را بشکنیم تقریبا سهم هر روز سه پست خواهد بود.

اگر شما می­‌خواهید مخاطبان زیادی داشته باشید، شما باید چندین بار در روز، از جمله تعطیلات آخر هفته مطالبی ارسال کنید. اما مجبور نیستید که همیشه سه بار در روز مطلبی ارسال کنید.

واقعا، بدترین چیزی که شما می­‌توانید انجام دهید، خرید کاربران اینستاگرم است، زیرا این کاربران هرگز به صورت جدی با مطالب شما درگیر نخواهند شد. شما ممکن است با بمبی از اظهاراتی نظیر «cool»، «nice photo» و «wow» روبرو شوید، اما مشتریان واقعی شما در این نظرات اسپم گم خواهند شد. به علاوه، اگر شما کاربرانی خریداری کنید و اینستاگرام متوجه آن شود، حسابتان را مسدود خواهد کرد. بنابراین امکان دسترسی به آن کاربران جعلی و نیز کاربران واقعی­تان را از دست خواهید داد، و متضرر خواهید شد!

۲- الگوریتم اینستاگرام را درک کنید.

اینستاگرام در تابستان گذشته از تغییر الگوریتم خود پرده برداشت. در حال حاضر، اینستاگرام پست­های نمایش داده شده را بر اساس اولویت علاقه ما به روز رسانی می­‌کند.

این بدان معناست که شما احتمالا عکس­هایی از بهترین دوستان خود را در بالای فید خود، در هر بار ورود به سیستم خواهید دید، در حالی که عکس­هایی از شرکت­هایی که شما تنها گاه به گاه با آنها تعامل دارید، ممکن است به سختی پیدا باشند. از دید کاربر، به احتمال زیاد، فکر می­‌کنید که این تغییر چندان هم بد نیست، چرا که شما همیشه محتوایی که دوست دارید را می بینید. با این حال، از دید کسب و کار، شما دوست خواهید داشت تا در فید بسیاری از کاربران نشان داده شوید.

با وجودی که این کار قطعا چالش بزرگی است، در عین حال غیر ممکن نیست. در اینجا تنها چیزی که شما واقعا نیاز دارید در مورد تغییر الگوریتم اینستاگرام بدانید، این است: کاربر نهایی را می توانید کنترل کنید.

پست­های بهترین دوستان شما به این دلیل در اولویت فید شما قرار می­‌گیرد که شما درگیری بیشتری با پست­های آنها  دارید. اگر شما با پست­هایی از یک شرکت خاص درگیر زیادی داشته باشید، پس از آن، به طور مشابه پست آن شرکت در بالای فید شما نشان داده خواهد شد. به همین سادگی. این بدین معنی است که کلید دستیابی کسب و کار به مخاطبان بیشتر در اینستاگرام، ارسال پست­هایی با کیفیت بالا است به طوری که مخاطبان بیشتر درگیر آن شوند.

در اینجا برخی از ایده­ هایی که شرکت شما می­‌تواند در مورد آنها پست کند عبارتند از:

  • عکس­هایی جالب با زمینه­ایی از منظره
  • پست مجدد محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • پست تصویری
  • پست مسابقه و رایگان
  • پست در مورد رویدادها و رخدادها
  • گفتن داستان­های مشتری سرگرم کننده / الهام بخش / خنده­ دار

۳- در مورد نوشتن شرح تصاویر خود به دقت فکر کنید. این کاری است که شرکت­ها انجام می­‌دهند.

از آنجایی که می­‌دانیم، کلید موفقیت در کار با الگوریتم اینستاگرام ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مخاطب را درگیر می­‌کند، مهم است که زمان کمی را صرف صحبت در مورد نوشتن شرح تصاویر کنید. زمانی که عجله­ ای برای انتشار یک پست دارید، شرح تصویر به احتمال زیاد آخرین چیزی خواهد بود که به آن فکر می­‌کنید. مشکل این است، که شرح  یک تصویر می‌­تواند منجر به شکست یا موفقیت پست شما شود.

توضیح متفکرانه، کاملا به شما در کسب لایک و یا نظر کمک خواهد کرد زیرا منجر به واکنش احساسی می­‌شود. علاوه بر این، نظراتی که شامل سوالی از آنها است، نه تنها کاربر را به تعامل تشویق می­‌کند بلکه آنها را بی درنگ به تعامل وا می­‌دارد.

شما می توانید از طریق اینستاگرام نیز با ما در ارتباط باشید.


روابط عمومی
شتابدهنده تک TAC، توسط پیشکسوتان بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برای حمایت از کارآفرینان جوان و خوشفکر ایران عزیزمان راه اندازی شده است.


یک نظر “چگونه می­‌توان تعداد کاربران اینستاگرام را افزایش داد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *