۱ اردیبهشت

radiotac16

رادیوتک ۱۶- معرفی روشهای کم هزینه و موثر بازاریابی برای استارتاپها

بعد از راه اندازی استارتاپ ، انتظار برای جذب مشتری و فروش محصول آغاز می شود. این مهم است که بعد از شروع کسب و کار جدیدتان، مردم محصولات شما را بشناسند. و این شناخت بدون بازاریابی مناسب و وسیع اتفاق نمی افتد. برای کسب و کارهای نوپا چندین روش کم هزینه برای بازاریابی وجود دارد ، این مساله مهم است که روش های کم هزینه تر بازاریابی را بشناسید چرا که استارتاپ ها معمولا بنیه مالی قوی برای تبلیغات ندارند.

در این شماره از رادیوتک، ۵ ایده کم هزینه اما کاملا موثر در حوزه بازاریابی را که اجرای آن ها ساده بوده و به شدت به شناخت استارتاپ ها کمک می کند را معرفی می کنیم.

 

دانلود رادیو تک ۱۶


روابط عمومی
شتابدهنده تک TAC، توسط پیشکسوتان بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برای حمایت از کارآفرینان جوان و خوشفکر ایران عزیزمان راه اندازی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *